Julkänsla!

Bilder från julfirandet hemma hos mej från förra året, med mina fina vänner. Där låg jag i och bakade som bara den. Blev väldigt nöjd med mina julcupcakes :)
 
 
I år är julkänslan på topp! Jag tror det beror på att jag går i skolan i år, och att skolan har himla mycket jultraditioner som triggar upp stämningen. Det är så jäkla mysigt! I år är jag nöjd med mina julklappar med. Har köpt grejer som jag vet kommer bli uppskattade. Snart ska jag i väg till skolan och äta julmat. St. Sigfrids har så jäkla god mat, så ser verkligen fram emot deras julbord.
Nu längtar jag till julafton, eller nog egentligen till annandag jul då jag ska försöka hitta kameran till ett bra pris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback