Dagens bild

Jag har sagt till mej själv att jag ska bli bättre på att göra dagen bild, så idag gjorde jag två stycken. Dock får ni bara se den ena :P
Det ska föreställa en ung Olle Ljungström.
Jag har sprungit runt och terrat mina kära klasskamrater med en kamera hela dagen (min klasskompis har en D7000 som jag fick pilla på lite. Ååh vad fin den är) Imon har vi julstäd och julpyntande i skolan. På torsdag blir det julbord och så ska jag äntligen få träffa min lilla kisse!! På fredag flyttar Gusto in till min vän Lisa. Lite vemodigt är det. Som att lämna bort sitt lilla barn, fast jag vet att Lisa kommer ta väl hand om honom. Lördag, partaj eftersom mina vänner som bor i diverse land och städer kommer hem! Och det var väl i stort sett hur min vecka kommer se ut :)


Kommentarer
Sofie / Komigensofie säger:

Gudars vilket fint portrtätt! Jag tycker absolut det är jättelikt Olle :) Gillar skarpt hur du har jobbat med blyertsen!

2013-01-01 | 16:00:00
Bloggadress: http://komigensofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback