Grattis till mej!

Ja, 21 bast, och nu finns det inte så mycket mer som jag inte får göra längre. Jag får köra bil, köpa alkohol på krogen, köpa cigarretter (något som jag aldrig har utnyttjat men i alla fall...), köpa alkohol på systemet och ja, idag blev jag ju alkoholmyndig även i USA. Så nu ska jag väl kort och gott vara vuxen och kunna ta egna vettiga beslut.

Dagen firas med familj, och på fredag blir det utgång här i Växjö. Det är ju trots allt Karl Oskar dagarna och massa partaj nere i staden. Och på lördag var det exakt 2 år sen jag träffade Jocke :) Fint som snus :)

Kommentarer
Olivia - drömmen mot att bli fotograf säger:

grattis (1 dag försenat), men bättre sent än aldrig :D
kramis♥

2012-08-02 | 23:10:39
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback