Tvätt och musikal

Älskar Gustos bitchblick ;)

 

Känner mej helt utslagen idag. Vet inte vad det beror på, men hade samma känsla i kroppen igår. Vi får hoppas att det går över tills på torsdag då jag ska jobba första passet på konditoriet. Ska snart springa bort till tvättstugan. Jag har sisådär 500 000 000 kilo tvätt att tvätta (ok, 4 ikeakassar, men det är inte långt ifrån)
Ikväll ska jag titta på mina kusiners musikal. Har lovat att agera fotograf. Det kanske dyker upp några bilder här med ;)

Kommentarer
Sara L säger:

Åh vilken fin katt!!! Är det en raskatt?

2012-05-18 | 23:33:03
Bloggadress: http://geminaarts.blogg.se/
Sara L säger:

Sv: jo jag tyckte att det såg ut som en russian blue :) Jag funderar starkt på att köpa en sådan katt, men vi har redan två katter så jag vet inte hur det skulle fungera riktigt. Men ÄLSKAR Russian Blue! :)

2012-05-20 | 11:46:43
Bloggadress: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback