Skåres

Skåres i början av 1900-talet.

 

Hela mitt lilla lyckoinfall handlade såklart om att jag fick jobbet på mitt gamla stammiskonditori. Jag börjar nästa månad och det är en tillsvidaranställning. Jag har innan levt väldigt osäkert. Det gör man ju alltid när man bara har timanställning på ställen och inte vet hur mycket man får ut i lön varje månad. Därför känns det som en otrolig lättnad att få detta. Sen har jag ju alltid velat jobba på konditori, sen jag var liten så det känns otroligt bra!
Jag känner mej väldigt motiverad, och vill visa dom att jag kommer göra ett superbra jobb där!

Kommentarer
Ebba säger:

Såg namnet Skåres och kom på att jag hade läst om det konditoriet i en skönlitterär bok. Hur coolt som helst.

Grattis till anställningen!

2012-04-17 | 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback