Konsten är jag!

 

Lite såhär blev det när den fick lite färg på sej. Tycker den påminner lite om ett skivomslag. Synd att jag inte är skillad när det gäller musik och sång. Ibland önskar jag att jag kunde byta konstintresset till musik. Är väldigt imponerad på de som kan sjunga och spela instrument. Brukar ändra mej ganska snabbt igen. Konsten är jag, och jag skulle aldrig byta ut det! Funderar ibland på vad jag hade tagit mej till om jag miste min högerhand eller blivit blind. Mardrömssenarium!

Kommentarer
sandra säger:

Sv: Tack så mycket söta du!:)

2012-04-21 | 20:08:42
Sara säger:

Åååh, va fint det blev! Skulle du kunna göra en tutorial på hur du färglägger en teckning ditalt, har alltid viljat lära mig det! Med vänlig hälsning, Sara

2012-04-25 | 19:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback