iPhoneskal

 

Jag skaffade ju iphone för några veckor sen, och jag införskaffade mej faktiskt skalen innan jag fick telefonen.
Det tar nästan emot lite att ha iphone när nästan alla andra har det. Eller... det är lite tråkigt, men faktum är att jag anser att det är den bästa telefonen.

 

En av de roligaste grejerna med iphone är ju skalen. Uggleskalet köpte jag på Jamjam i Nordstan, Göteborg och kassettbandet på Teknnikmagasinet. När jag använde kassetbandet på jobbet så utropade min jobbarkompis "Har du med dej ett kassetband till jobbet!!?" så jag antar att det ser realistiskt ut.

Kommentarer
Linnea säger:

haha jag älskar kassettbandet! så himla coolt!

2012-04-23 | 15:35:22
Bloggadress: http://ericssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback