I min väska

Har sätt att många har gjort en sånnhär liten rolig grej och tänkte härma dom lite.

 

1. Jag byter väska ganska ofta (vilken tjej gör inte det liksom) men just nu använder jag en gammal skinnväska som min mamma hade som ung. Ganska nött, men jag tycker om den.
2. Plånboken som jag fick av Jocke i julklapp. Här förvaras viktiga saker som bankkort, busskort, och pengar såklart :P
3. Tamponger, Nödvändigheter för oss kvinnor. Mina råkar vara pimpade.
4. Jag har samlat på mej mängder med nycklar de senaste åren. På något sätt känns det bra med en stor nyckelknippa.
5. Iphonen, såklart. Vad skulle jag göra utan den och hörlurarna?
6. Hårsnodd. Nödvändigt när man jobbar med mat som jag gör.
7. Sist men inte minst min kallender. Känner mej handikappad utan den.

Kommentarer
Tove säger:

Tihii vi har likadana kalendrar hjärtat :D

2012-04-19 | 17:56:57
Bloggadress: http://roxiies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback