Er hjälp!?

Jag måste be om ursäkt för den usla uppdateringen som jag haft här på bloggen den senaste tiden. Det måste vara för jäkla tråkigt att läsa. Jag ska komma tillbaka snart! Får reda på denna veckan hur min sommar och höst kommer se ut. Antingen börjar jag plugga konst, eller så jobbar jag. För bloggens skull skulle man ju nästan hoppas på pluggandet ;)

 

Vet att ni inte är så stort fan av att kommentera, men för att inte bloggen ska dö ut så skulle jag verkligen behöva att ni kommenterar vad ni vill se mer av, och vad ni saknar i bloggen. Va så ärliga ni bara kan!
Så snälla, lämna en liten kommentar innan ni klickar er bort från bloggen så är jag tacksam!

Edit: Jag kan nästan sträcka mej till att göra en videoblogg (trodde jag att jag aldrig skulle skriva) om det skulle va intressant...

Kommentarer
Anna säger:

Visst är man kass på att bara knappa in en liten kommentar.. :)

Det vore spännande om du hade börjat plugga, är ju mycket för konsten jag har fastnat som jag gjort för din blogg. Men allt det lite vardagliga som du även delar med sig av är roligt att läsa. Hur andra har det :)

Man ibland kan man inte uppdatera så ofta som man själv önskar, går nog lite i perioder. Har en likadan period själv.

Jag tycker du ska fortsätta som du gjort nu, allt tar ju tid, men jag längtar tills nästa skiss-steg :)

Ha en bra dag!

2012-04-12 | 10:20:52
Bloggadress: http://annamin.blogg.se/
Lovisa säger:

Gillar din blogg skarpt Lisan den är bäst! mer konst! Mer konst! Kan aldrig få nog av din konst (och foto och allt annat vackert du hittar på)! Kram

2012-04-12 | 21:12:53
Felle :D säger:

Jag älskar tecknartipsen! Skulle vara kul om du kunde göra en om typ hår, eftersom det är väldigt svårt att få bra :)Sen gärna mer av vad du själv målat, gärna skisser också :) Awesome blogg! (y)

2012-04-12 | 21:45:20
Bloggadress: http://tezty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback