Utbildning

En kommentar som jag tänkte att jag skulle svara på.

 

Tack så mycket Katniss! :)
Ja det har jag. På gymnasiet gick jag estetiska programmet med inriktning bild och form så där lärde jag mej mer djupgående om olika konstformer och foto.
Förra året läste jag digital illustration på universitetet. Tyvärr var det bara en grundkurs så jag kunde det mesta sen innan. Och nu har jag precis börjat en kurs om grafik och analogt foto. Jag har provat på båda, men ser fram emot att lära mej mer om det, och kanske visa upp lite på bloggen ;)

 

 

Såg att det var endel som uppskattade mina små tips i förra inlägget. Skulle det vara intressant om jag kom med små tecknartips då och då inom olika områden? Säg till i så fall :)

Kommentarer
Anonym säger:

JA tack;D

2011-09-05 | 09:49:46
Deniz säger:

Mer än gärna..

2011-09-05 | 11:52:12
Bloggadress: http://denajjzz.blogg.se/
ebba säger:

ja det vore jättebra!

2011-09-05 | 16:23:09
Bloggadress: http://ebbablixth.blogg.se/
Alice säger:

Du har en jättefin blogg och vad roligt det skulle vara om du bärettade några av dina tips! =D Själv har jag svårt att rita ansiktsdrag och det skulle vara roligt att kunna mer om det!

2011-09-07 | 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback