Skåneland

The evil cat. Han brukar sitta i mitt knä och kika på skärmen när jag sitter med datorn vid bordet.

 

 

Idag åker jag och Jocke ner till Skånelandet och hälsar på hans mamma. Kommer bli spännande eftersom jag aldrig har varit i Malmö på riktigt (plus att jag aldrig har träffat Jockes mamma innan, trots att vi har varit tillsammans i mer än ett år xD)
Därför blir det tyvärr ingen uppdatering i helgen, men jag kommer med mycket nytt material till nästa vecka :) Vi har äääntligen börjat med analogt foto i min kurs :D Yay! Något säger mej att jag kommer hänga mycket i mörkrummet framöver.

Kommentarer
Alicia säger:

Jag går första året Estet med inriktning bild och formgivning/mode och tycker att det är väldigt intressant att läsa din blogg när du har varit med om ungefär samma sak, vet du vad du ska göra nu? vad kan du tänka dig att jobba med? :)

2011-10-24 | 22:58:54
Bloggadress: http://contagiously.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback