13 månader, 400 dagar

 

Igår var det 13 månader sen jag blev tillsammans med världens finaste pojke, och av en slump 400 dagar. Jag kunde inte vara gladare.
I natt ska jag jobba. Ska då rista på min kopparplåt, och läsa en massa. Måste egentligen sova nu, men visst är det märkligt att när man väl vill så går det inte, sen när man måste va pigg så går inte det heller.
Sen har jag ett nytt jobb på G. Det känns nice!

 

Det är lite svårt att uppdatera bloggen. Dels för att jag har haft en massa och göra och sen vet jag inte vad ni vill se här. Är förvirrad då det är många som läser bloggen, men knappt någon kommenterar. Tycker ni om den? Suger den? Känns svårt.

Kommentarer
My säger:

Åh, igår var det 13 månader sedan jag och min pojkvän blev tillsammans också! :)

Och jag gillar din blogg, gillar att du visar upp din konst och vad du skapar! Det var roligt att läsa om Berlin- och Parisresan med!

2011-10-06 | 14:55:50
Bloggadress: http://unknownplaces.blogg.se/
Roxie säger:

Jag älskar din blogg! :D <3

2011-10-06 | 18:34:26
Bloggadress: http://www.finest.se
visan säger:

såklart gillar jag din blogg! Du är ju bäst och sånt liksom! kommenterar bara när jag pratar med dig istället för här. Kramen

2011-10-08 | 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback