Sony Ericsson Xperia Arc

 

Jag är den typen av människa som köper en ny mobil en gång vart fjärde år ungefär. Eller ja, nu var det väl ganska exakt två år sedan, men innan dess hade jag samma mobil i hela 6 år så det jämnar ut sej.
Nu har jag i alla fall gått och blivit modern. Eftersom min förra mobil blev stulen så har jag lånat Jockes fram till nu, så nu var det dags igen. Tycker det är så svårt att välja ny mobil men denna gången känns det som att jag har hittat helt rätt.
Bakgrunden känns också helt rätt då det är ett vinterlandskap där snöflingorna yr runt. Äter säkert batterier som tusan, men jag får sånn fin julkänsla varje gång jag kollar på den och jag älskar jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback