Julstämning.

 

Anledningen till att det blir en massa brusiga mobilbilder beror på att jag inte hittar min kameraladdare, men den kommer nog fram i julstädet. Så tålamod :)
Lite dåhär ser det ut hemma hos oss nu. Mitt rosa pepparkakshus, ljusstake, röda gardiner och julstjärnor. Tänk er att vi till och med har köpt julblommor! Vuxenpoäng. Jag och Jocke har varsin, och vi tävlar lite om vem som kan hålla sin vid liv längst, men jag tror Jocke fick ett förstrång redan från början då den var mycket finare ;)

 

Imon får vi öppna första luckan i chokladkallendern! (Vuxenpoäng var det ja...)

Kommentarer
Sofie / Komigensofie säger:

Haha ja! Den som inte ser vilka det är är tokig :) Roligt att du gillar dom!!!!

2011-12-02 | 18:20:30
Bloggadress: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback