Sjukling

Jag är ganska sjuk för tillfället och det suger. Har länge tänkt att jag ska framkalla mina gamla analoga rullar från 2:an, och 3:an. Jag har nästan glömt vad som är på dom. Tror jag har hittat ett ställe nu, som inte kommer kosta skjortan, för pengarna mina behöver jag till flytten (som infinner sej om exakt två veckor!!) Just därför suger det balle att jag inte kan jobba och tjäna pengar!

 

Bilder tagna av min morfars gamla kamera. Älskar effekterna som den ger!

 

Förresten så funderar jag lite på vad alla kommentarerna tog vägen. Dom försvann spårlöst när jag bytte tillbax till denna bloggen.

Kommentarer
Emma Andersson säger:

Ja verkligen fina bilder. Gillar också den stilen på bilder, det har sin lilla charm :)

2011-05-24 | 12:04:53
Bloggadress: http://artery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback