Lite frågot och svar.

Såg att lite frågor har dykt upp i kommentarsfältet, och att många undrar samma saker, så tänkte svara på dom :)

 

 

Svar: Jag jobbar som vårdbiträde på ett ålderdomshem. Kanske inte det jag vill göra i framtiden, men det har gett mej otroligt mycket!! Bilderna är tagna lite här och var. Under min gymnasietid hade jag tillgång till två studios, då jag gick både Foto A, B och C. Så i skolan helt enkelt :) Så såvida jag inte fixar fram en ny studio så är det slut på studiobilder... :(


 

Tänkte att jag skulle göra ett inlägg, så lägger jag upp de andra bilderna ur projektarbetet också :)


 

Jag använder mej av en stompf och vanligt hushållspapper. Har fått lära mej att man inte ska använda fingrarna då det finns fett på dom och det kan vara svårt att sudda ut i fall det skulle bli fel. :)


 

Jag använder Photoshop CS5. Älskar att det är ett så enorm program, med så otroligt många möjligheter. Man lär sej nya saker varje dag!


Kommentarer
Eiram Doolf säger:

Hej jag undrar om du har ett konto på conceptart eller deviantart?

2011-07-01 | 09:50:25
Bloggadress: http://eiramdoolf.blogg.se/
emilia säger:

vad roligt! hoppas att du kan fortsätta med fotografering!

2011-07-04 | 12:53:27
Bloggadress: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback