Konsttankar

Efter nästan exakt 2 år på samma adress lämnar jag kära pictureofmind och börjar blogga på denna adressen istället. På något sätt känns denna bloggen bara stökig och inte personlig för fem öre.. och det är väl just det som en blogg ska vara. Klart den kommer ligga kvar, men det känns skönt att kunna starta om på nytt!
Den nya bloggen kommer inte bara handla om konst, även om det låter som det på namnet. Men oavsätt om jag skriver om min senaste tavla eller vad jag gjort under dagen så tycker jag att man kan räkna in det mesta inom kategorin konst på ett eller annat sätt. Det är ju en konst i säg att ligga i sängen och dega hela dagen ;)

 

Hoppas ni hänger med, och om ni inte pallar så tackar jag för era fina kommentarer och tankar som ni delat med er av :) Dom värmer! Hade fint!


Tryck på bilden för att komma till bloggen!

Kommentarer
sonia säger:

åhh vad roligt! Ser fram emot nya teckningar!

2011-01-08 | 21:42:44
Bloggadress: http://soniasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback