...

Ganska patetiskt. Får dessa kommentarer och tänker ju automatiskt: Åh vad kul med en utlänsk läsare. Läser, och tycker att det är lite weird att personen kommenterar att informationen är så "awesome" och att jag ska "posta mer att läsa" med tanke på att inlägget handlade om inspirerande ateljéer och bestod nästan enbart av bilder. När jag går in på länken så är det nån jäkla sida om kosttillskott, eller vitaminer... dono.
Jag gillar verkligen inte spam, och att företag nu har börjat med det gör mej något förbannad.

 

So, Tahitian noni juice bandung! Do NOT spam in my blog please!
Dom fattar ju uppenbarligen inte...

Kommentarer
SARAS FOTON&TECKNiNGAR säger:

Håller med! Jag får också sådana kommentarer... -.-

man ba: yey! Men lite konstigt då mitt inlägg inte handlade om nått sånt?.. Men ändå glad, sedan klickar man på länken och så äre reklam för nått...drygt! Men håller med, och fina teckningar på bloggen! :D

2011-12-21 | 19:26:09
Bloggadress: http://beatlestokig.blogg.se/
maja säger:

2011-12-22 | 07:25:58
Bloggadress: http://maja

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback