Paris

En liten, väldigt kort sammanfattning av Paris :)

 

Tågresan var ganska utdragen. I Danmark fick vi vänta 2 timmar på ett tåg som inte ville komma, men det gjorde inte så mycket för vi var så pepp så vi underhöll oss ändå.

 


Här har vi den nyblivna fransmannen. Yo! Fan va kul det var att se henne igen! Shoppade loss på Virgin... Nea shoppade loss på Virgin... (Skivbutik)

 


Montmartre såklart! Jag blev lite kär.. precis som jag trodde att jag skulle bli. Det var magiskt!

 


Fina vänner som man bara vill puss och krama tills dom förgås

 



Vi besökte Eiffeltornet såklart. Gorillor och franska män flörtade vilt med Nea. Dom gillar tydligen redheads ;)

 



Vi låg och fettade oss med franska godsaker vid floden Seine. När turistbåtarna åkte förbi så vinkade vi som aldrig förr och blev överlyckliga när dom vinkade tillbax.

 



Sista dagen besökte vi en känd kyrkogård tillsammans med ett par skåningar som vi stiftat bekatskap med på nattåget på väg till Köln. Paparazzibild ;)

 



Denna mannen såg vi ett par gånger när vi gick förbi Bastille. Han satt och ritade med kritor på trottoaren. Konstverken höll i ett par dagar sen bleknade dom och försvann. Otroligt cool sysselsättning, som jag gärna ha de ägnat mej åt om tiden fanns.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback