Just nu

 

Tänkte berätta lite vad jag hittar på om dagarna. Eftersom jag har tagit studenten så måste jag ha en himla massa fritid... eller? Bitvis, ja, men hittills har jag haft en del att göra. Jag har fått timanställning på ålderdomshemmet som jag var sommarvikarie på, och sen har jag gått och skaffat mej en pojk som bor 1 och en halv timme från mej, vilket suger lite. Men det funkar. Jag funderar mycket på framtiden. Undrar lite vad det ska bli av mej, för just nu vet jag inte riktigt. Det skrämmer mej lite, men bara lite. Jag lever ganska mycket i nuet vilket jag för egen del uppskattar.
Så framtiden ser just nu ut såhär: jobba järnet och tjäna pengar. Resa någonstans (paris kanske :) och om ett år ska jag ha kommit på vad jag vill göra och börja plugga. Troligen blir det något som har med konst att göra. Beundrar de som vågar satsa på det som dom brinner för.

 

Nu regnar det här i Växjöstad. Jag ska snart ge mej ut och fika med vännerna mina, trots min onda hals. Man måste utnyttja sina lediga dagar till fullo!
Så nu vet ni lite mer om mej. Coolt att ni lyckades ta er igenom hela inlägget förresten. Känns inte som att bloggen blir så personlig i vanliga fall, men det ska det bli lite ändring på tänkte jag :)

Kommentarer
Lisa säger:

Du bör verkligen satsa på någonting inom konst/fotografi -- det är få som fotograferar som du :)

2010-09-16 | 19:43:51
Bloggadress: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback