spökerier

Efter en hel natt med en himla massa spöerier (jag skämtar tyvärr inte) begav sej Jocke iväg hemmåt och jag blev kvar själv i spökhuset. Jag undrar om jag kommer våga sova här hemma helt själv i natt. Igår natt när vi skulle sova såg Jocke en skugga fladdra förbi dörren, sen hördes det en massvis med dunkar hela natten. Bl.a. en som lät som att det var någon som kastade något mot dörren. Att det ösregnar ute idag hjälper inte direkt, så just nu har jag en massa musik och tv på för att slippa ljuden. Snart kommer Elin och vi ska dricka te och mysa. Hoppas spöket finner det för sött för att spöka vidare.

Har du nån skräckhistoria på lager som du varit med om?


En gammal bild som passar in ganska bra på ämnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback