Samsung WP10

Nu är denna lilla kompakt kamera påväg hem till moi.
Den kommer nog hem lagom till Londonresan, som börjar på onsdag. Ni kanske undrar varför jag inte tar med mej systemkameran. Den är helt enkelt för stor och otymplig. Vårt bagage är ganska begränsat under denna resan, och jag prioriterar tyvärr inte fotograferingen som jag en gång gjorde. En enkel leksak räcker gott och väl. Systemkameran använder jag istället till fotograferingar, men just nu bor den tillfälligt hos bror min.
Denna lilla Samsung WP10 kan filma i HD och fotografera under vatten. Rekommenderas också av fotosidans tidning. Det var väl där jag fick upp ögonen för den. Vi får väl se hur bilderna blir. Den är väldigt välkommen i alla fall :)

Kommentarer
Angelica säger:

grymt nice, ska till thailand och skulle behöva en undervattens kamera, vad kostade den där ? :)

2010-11-23 | 11:43:54
Bloggadress: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback