Melankoliskt

I tvåan hade vi i foto B i uppgift att jobba med ett tema. Jag valde att jobba med temat Melankolik. Jobbade ca. ett halvår med detta projektet och det blev väldigt bra. Gav mej ett starkt Mvg i kursen också, och det är inte fy skam det :) Kom på att jag kanske inte har visat alla bilderna. Klicka på miniatyrerna för att se hela bilden.
Trots att dom är nästan 2 år gamla så kan jag inte hjälpa att tycka om ett flertal av dom väldigt mycket. Kan sitta och stirra på dom i evigheter. Synd att jag inte gör så mycket i denna stilen längre. Har länge tänkt att jag ska gå tillbaka till det.

Kommentarer
Jasmine säger:

Så himla snygga bilder och så snyggt gjorda!

2010-10-24 | 22:40:34
Bloggadress: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback