Akryl

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och gått och köpt mej akrylfärg. Har suttit och klagat de senaste veckorna för att jag kännt mej så sugen på att måla, men inte haft någon färg, men nu är det problemet ur världen. Härligt! Känner för att köpa en grymt stor duk och måla nått grymt awesome på't.
Nu såg jag föresten att man kan skymta min allra första tavla på väggen bakom mej. Den är ganska exakt tre år gammal nu. Känns gött att man har utvecklats :)

 

Nu ska jag röja i mitt rum, för imorn ska jag va kreativ.

Kommentarer
Emma säger:

Visst är det omständigt nu när man måste köpa egen färg och dessutom köpa sina dukar..;)Innan var allt så bekvämt!

2010-10-19 | 23:26:38
Bloggadress: http://designek.blogg.se/
Emma säger:

Hhaa okej:) Nää jag tycker inte heller att dukarna var så dyra, trodde de skulle kosta mkt mer, men däremot var min färg väldigt dyr! Vad köpte du din färg?

2010-10-20 | 16:15:09
Bloggadress: http://designek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback