Konsten att slappa

Hemmadag :P Det syns inte va ;)


Har inte fått något vettigt gjort idag. Usch. Jag fick the sims häromdagen, och i början var jag besviken. Va det här allt, tänkte jag och stängde av. Men jag kunde inte släppa det och gav det några chanser till, och nu är jag ju fast, så klart. Vill inte veta hur många timmar jag suttit med det nu i helgen. Ajdå!
En sak som jag hade tänkt har jag fått gjord i alla fall. Jag har hittat fotot som jag ska ha på studentplakatet. Mamma ville att jag skulle välja ut det själv. Jag hittade ett jättefint som jag tror kommer bli kanoners :)

Nu ska jag spela lite till, och sen skriva lite på projektarbetet (skriftliga delen) som det var tänkt, sen ska jag städa rummet sen sova. Mycket man ska hinna med, men jag börjar ju sent i morn som tur är :)

Kommentarer
Raisa säger:

FUSK min pappa ska välja bild och jag får inte veta -.- förrns jag står där och skämms röva av mig

2010-05-09 | 22:00:39
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback