Bouncing of clouds

(Tryck på bilden för större version)


Så nu kör vi en till från projektarbetet. Den som det låg mest jobb bakom. Hår och smink står Tove och Malin för. Kvällen innan satt jag och gjorde en hårboll (!!) och vek tranor (de andra bilderna i serien innehåller fler av dom) Redigerandet ska vi inte ens gå in på. Vet inte hur många timmar jag har försökt åstakomma något som jag skulle kunna vara nöjd med. Visste precis hur jag ville ha det, men det visade sej att det inte passade alls i slutändan. Så kan det va ibland. Lyckades till slut åstadkomma det jag ville :) Efter mycket om och men.

Kommentarer
vickan säger:

fin blogg du har :)



Frågestund på min blogg nu,så kika gärna in och passa på att fråga på! Skulle bli så jätte glad!

2010-05-11 | 18:43:09
Bloggadress: http://viktoriiaandersson.blogg.se/
LillValpen säger:

Fan vilken tuff bild! :D

2010-05-21 | 18:44:12
Bloggadress: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback