Yo! I'm alive!

Hej hej alla! Jag lever, men Berlin tar musten hur mej, men gud vilken härlig stad! Har upplevt mer under dessa tre dagarna än vad jag gjort under hela mitt liv känns det som xD (haha men det stämmer nog inte) Sitter just nu pa hotellets dator och kollar mailen och annat. Har över 100 olästa inlägg pa bloglovin sag jag, sa det orkar jag inte kolla upp nu.

Har grymt manga bilder att visa när jag kommer hem ;D Far nästan dela upp dom i flera inlägg, sa manga är det. Hoppas ni alla har det fint där hemma i Sverige. See you on friday ;D ByeBye!

Kommentarer
Izabell säger:

Ska bli intressant att få se bilderna sedan :)

Ska åka till Hamburg med mina kompisar i sommar, även fast det inte är Berlin är det ju endå tyskland ;)

Hoppas du har det trevligt där :)

2010-04-01 | 07:51:10
Bloggadress: http://izabelleleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback