Kanonkul!


Sminkösen Tove, Johanna och Lovisa :)



Dagen har spenderats i fotostudion. Har fotat klart alla foton till Musiktilläggets plansch, och jag tror att det kommer bli riktigt bra! Vår kära Elin som skulle sminka hade gått och blivit sjuk, så jag och Lovisa fick lite panik, men som tur va så kunde Tove ställa upp och det var verkligen tur. Det blev riktigt bra.

Resultatet får ni se om någon vecka...? månad..? jag vet inte riktigt. Det bror på när dom börjar reklamera för sin musikal. Det kommer bli askul att se sin egna foton på planscher runt om i Växjö, och jag är verkligen taggad inför deras musikal!!


Kommentarer
Tove säger:

Iiih sött :D

Det var super kul idag. Längtar efter att se resultatet!

2010-03-21 | 21:04:28
Bloggadress: http://roxiehart.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

så härligt att vara i fotostudio!

2010-03-22 | 11:29:21
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback