Fråga



När jag ritar på datorn så använder jag mej av en så kallad tablet. Det är ett digitalt ritplatta som fungerar alldeles förträffligt. Just min heter Wacom Bamboo A5 och kostar runt en tusenlapp. Helt klart värt det om ni frågar mej. Jag använder mej inte av musen längre utan använder mej enbart av tableten. Den är också väldigt härlig att ha när man redigerar bilder, då man inte får musarm, kramp eller något liknande om man sitter i timmar :)
Tips till de som har funderat på att köpa en tablet. Köp inte av märket Trust. Det är då verkligen inget att lita på ;)


Btw. Har gjort en ny kategori som heter Frågor & svar. Om ni har frågor så ställ dom bara i kommentarsfälltet så svarar jag på dom i bloggen, mellan jämna mellanrum :)


Kommentarer
Jennyh ♡ svensk tjej på Malta säger:

smart, en sån där skulle jag med behöva =)

2010-03-23 | 20:47:23
Bloggadress: http://jennyh.se
Johanna säger:

Jag har en ritbräda av märket Trust, den har funkat hur bra som helst och jag är jättenöjd. Dock köpte jag en lite dyrare variant. Beror väl på hur mycket pengar man vill lägga ner, och inte på märket tror jag :) Har provat Wacom och jag tycker inte det är någon större skillnad på kvalitén mellan dem :)

2010-03-30 | 23:15:20
Bloggadress: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback