Det får lov att bli en...

Hej alla glada!
Jag märker att jag inte lyckas så bra med att hålla i gång bloggen nu under tiden jag jobbar. Det är en hel del jobb nu och jag har inte riktigt tid att vara kreativ. Det suger men så är det :/
Ska dock tillägga att detta bara är tillfälligt och om några veckor är jag tillbax, och om jag känner mej själv rätt så kommer jag vara som en tidsinställd bomb, som är laddad med kreativitet som bara kommer forsa ut när jag väl tillåter den, och det vill ni väl inte missa ;D haha. Lovar er att jag kommer vara flitig då. En ny design är redan på ingång och den kommer lagom till comebacken :)

 

Klart att jag kollar mail och kommentarer ändå så det är bara att skriva en kommentar eller maila på [email protected] om det är något :)
Jag önskar er alla en superbra sommar!

Kommentarer
sonia säger:

längtar tills du kommer tillbaka!

2010-07-01 | 22:26:07
Bloggadress: http://soniasfoto.blogg.se/
Sophie säger:

Jag förstår hur du känner. Jag jobbar heltid och det är verkligen jättesvårt ibland att hitta tid för bloggandet :)

2010-07-06 | 00:12:00
Bloggadress: http://krystaldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback