Förr i tiden...

Tittar igenom alla mina mappar och ser att jag faktiskt har tagit egobilder sen 2007. Egentligen tidigare än så, men då var det med familjens weebcam och dom är raderade sen länge. Det är ganska kul att se hur man såg ut för i tiden, eftersom man har förändrats ganska rejält... (till det bättre hoppas jag) Tanken slog mej att jag var en riktig poser när jag var yngre xD men det börjar väl släppa vid 2008, 2009 ;D






Detta året var toning min bästa vän. Hade både rött/orange, brunt och rosa hår... Gick på högstadiet. Ansåg att jag var vuxen ;) Tror det var detta året jag började leka i photoshop. Jag använde dock bara de inbyggda effekterna.
Under detta året spenderades en hel del tid ute i min barndomsby Åryd, med mina barndomsvänner Nea och Bea. Också en del hos min vän Tove som bodde 100 meter från vår skola. Pannkakor på lunchrasterna och guitar hero på kvällarna är något man längtar tillbaka till!





Jag är brunnet, wohoo! Trivdes grymt bra i det, och den luggen... den luggen önskar jag att jag hade nu!!
Jag börjar gymnasiet. Estetisk bild, och hamnar i en klass vid namn ES07c, som vi snabbt byter till namnet Es07popcorn eftersom vi äter popcorn så fort vi får några minuter över.
Denna julen köpte jag även min systemkamera :)





Jag fotade minst en gång om dagen, allt och alla vilket var väldigt bra eftersom jag utvecklades snabbt och skrapade ihop ett VG i fotografisk bild A (var dock missnöjd då jag ansåg att jag var värd MVG) Mitt intresse för foto växer sej allt starkare. Jag använder dock blixt på allt... tur att man utvecklas som sagt ^^
Jag bytte även hårfärg detta år. Blont igen. Tröttnade så på att behöva färga utväxten stup i kvarten.





I början av det nya året (24 januari rättare sagt) startar jag bloggen Picture of mind, mest för att ha ett ställa att rensa tankarna på. Mitt intresse för html-kodning kommer till användning. Börjar mitt sista år på gymnasiet. Det känns lite trist.





År 2010 bjuder på nya äventyr! :) Det ser jag fram emot!
Jag slutar bl.a. gymnasiet vilket kommer bli askul, men lite trist, och ger mej (troligen) in i arbetslivet, eller studentlivet. Scary!! Dags att bli vuxen helt enkelt.. juste. Ett vuxentecken 2010. Jag har skaffat internetbank :O


Kommentarer
Anonym säger:

SV: Ja, det är skönt när katter ibland inte behöver lika mycket uppmärksamhet :)



Vilka förändringar du har gjort på de senaste åren. Själv har jag typ sett likadan ut hela tiden :P

2010-01-17 | 09:18:08
emma, ung mamma åt julia [foto] säger:

tack så mkt :D allt bra idag? :)

2010-01-17 | 10:40:45
Bloggadress: http://emmzien.blogg.se/
Anonym säger:

hehe ja inte lätt inte, jag letade länge, blev nog mitt livs dyraste köp haha

2010-01-17 | 16:37:30
Bloggadress: http://karinolofsson.se
Anonym säger:

jaa jag har ju bott på ett antal ställe innan också.. tre lägenheter i gävle varav en bostadsrätt, tre i Kalmar i andrahand... men den här är då helt klart bäst, bäst läge också, centrala sthlm:) min första lägenhet i sthlm!

du lyckas nog också:)

2010-01-17 | 17:34:18
Bloggadress: http://karinolofsson.se
Mikaela säger:

Vilken vacker bild på 2010!

2010-01-27 | 13:45:38
Bloggadress: http://exotiq.blogg.se/
Erika säger:

Hej!! Hittade ingenting OM DIG, men du är grymt duktig på PS och ta bilder! Undrade var du bodde osv, om du kunde ta bilder på mig & vänner och hur mycket du skulle vilja ha för det? =) kram

2010-01-27 | 13:53:50
Emilia säger:

Mycket du förändrats :)

2010-01-27 | 16:03:47
Bloggadress: http://emiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback