6 Januari 2010

Igår var jag i Göteborg under dagen. Skitskönt att komma iväg ett tag. Det blev inte alltför mycket shopping, men jag köpte dels en perfym som luktar regn. Jag brukar inte använda perfym men denna älskar jag :) Köpte också  den nystartade tidningen Digital artist i en pressbyrå med enormt många blaskor. I den kan de som tecknar digitalt läsa tips och få inspiration från proffs. Den är impoterad från England och därför inte så jätte billig, men jag kan verkligen rekommendera den för dom som är intresserade av ämnet! Själv ska jag nog sätta mej och rita lite med den brevid ikväll :)
Imorn ska jag upp tidigt och fota två kompisar. Det kommer bli askalas! Resultatet kommer nog upp på kvällen.


Föresten så svamlade ju jag om att börja teckna manga igen, och nu är jag i full gång ;D

Kommentarer
johanna säger:

Oj , du kan verkligen teckna eller rita eller vad du vill kalla det . Dina bilder har verkligen en speciell .. jag vet inte vad jag ska kalla det . Dom ser inte ut som någon annans . :D Jätte fina !

2010-01-27 | 13:26:09
Bloggadress: http://nordmark.blogg.se/
Sandra säger:

Hejsan! Ville säga att jag verkligen beundrar dig och dina teckningar, väldigt fina! Och så skulle jag fråga dig en sak, undrar om du skulle kunna skissa den tatueringen jag vill ha som jag själv har ritat på min blogg ( fast kanske en anning finare än vad jag har gjort) är verkligen usel på att rita men skulle jättegärna vilja tatuera in den!! Förstår om du ej har tid, men att fråga skadar aldrig! Kolla även in på min dottersblogg - hennes hittar du på min ;) Ha det bra och ta vara på dagen !

2010-01-28 | 12:40:59
Bloggadress: http://vanessasmom.blogg.se/
Harvey Adams säger:

Väldigt fina skisser faktiskt :)

2010-01-31 | 13:09:59
Bloggadress: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback