Bilder på G



Idag har jag haft den första fotograferingen med projektarbetet. Det kommer bli skitbra :) Tove och Malin har gjort hår och smink, och Emma ställde upp som modell. Nu är det bara redigeringen kvar, och den kommer ske på fotolektionen imorn, så titta in i morn så har det förhoppningsvis dykt upp lite bilder.

Har varit ganska slö på redigerings fronten. Har en hel hög med bilder liggandes som bara ligger och väntar på mej.. har dock en anledning till detta. Min dator är överfull :/


Kommentarer
Tove säger:

Jag fräsh bild. JA :D

2010-01-20 | 12:57:41
victoria söderlund wahlström säger:

Jag är gärna på någon dag och är modell om ni söker till erat projekt arbete, bara kul! :)



Bara att höra av sig Lisa!



MVH

Victoria

2010-01-20 | 18:07:33
Bloggadress: http://victoriasoderlund.blogg.se/
E M E L I E säger:

superfin blogg ! :D

2010-01-20 | 18:37:03
Bloggadress: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback