Nu är det klippt!

 

Nu ser jag anständig ut i skallen igen. En klippning var jag i behov av, och så blev det en liten snelugg som pricken över i. Har jag inte haft sen början av gymnasiet, men jag stortrivs redan.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att bli fin i håret och köpt ett par julklappar, och druckit chailatten som införskaffades i Götet. Imorn blir jag aktiv igen. Jobbet kallar!
I går kväll hade jag lite dötid så jag satte mej och plockade ut alla mina kentfavoriter på spotify. Från det första albumet till det sista. Om ni som jag älskar detta otroliga band kan ni checka in den här. Om inte så kan ni kolla in den ändå så kanske ni hittar ett och annat guldkorn ;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 | 01:17:36
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback