Update.

Jag känner mej som värsta datanörden som sitter framför skärmen i timtal och glor. Inte uppdaterar jag bloggen heller, men jag har en ursäkt faktiskt. En förbannat bra också denna gången.
Mitt projektarbete ska redovisas på tisdag så jag sitter helt enkelt vid photoshop och redigerar som en galning.
Men då kan det ju inte vara så svårt att slänga upp en bild, tänker ni då, men ingen av bilderna är helt klara än. Vill försäkra mej om att jag inte har missat något på någon av dom innan jag lägger upp eller visar någon något. Ni ska få er en liten bildbomb på tisdag istället :)

Nä, nu är klockan nästan 01:40 och jag har suttit och redigerat i snart tre timmar så tror jag kan sova utan ångerst för det i natt :) Tar nya tag imorgon. Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback