Datorn är fast i utlandet :(


Efter att ha väntat in den förbättrade vertionen av Macbook pro (som släpptes i onsdags) så är det äntligen beställd :D
Men! Tror ni inte att en viss Vulkan som inte har haft utbrott på århundraden släpper sej just nu då, så att det inte går att flyga till Sverige och det tar ännu längre tid att få min lilla bäbis xD Det är nu fast, troligen i Polen, eller Holland. Surt.
Men trots detta är jag superglad. Jag ska ju faktiskt äntligen få min efterlängtade macbook pro :)


Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer
EVELINE - Suncloud. säger:

den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge! ;) förstår om det känns drygt dock.

2010-04-21 | 16:37:25
Bloggadress: http://suncloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback