Tove.. igen ;D



Ett porträtt på vackra tove. Älskar Toves bajsbruna ögon som hon så fint uttrycker det.


Nää, dålig dag faktiskt. Magen har krånglat och har inte fått något gjort.. förutom att spela gitarr. Fast nu ligger man här med huvudvärk och tycker synd om sej själv igen. Haha, det kan jag va ganska bra på.
Har kollat på gamla VHS filmer. Mamma och pappa spelade in en massa när jag och mina bröder var små och det är ganska underhållande att kolla på. Jag var så söööt på den tiden xD sen blev man knuppig och ful, och nu börjar man bli söt igen xP

På lördag blir det min första krogenrunda :/ Omg. Och på tisdag är det studentfest, med superhero tema. Mycket kul på gång. Jag älskar att vara 18 :)


Nu ska jag få något i mej och sen hoppa i säng. Hade!


Kommentarer
Raisa säger:

söta tove.

2009-09-23 | 22:23:45
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback