Solskeen :)



Härlig dag idag. Varmt och skönt. Dagen började med workout på gympan. Sprang i något som kändes som en evighet, men efteråt var det skönt. Blev pigg. På keramiken hade vi raku. Blev coolt. Även om mitt inte blev så jätte bra xD Kommer nog bild på det.
 
Dagens händelse: Storebror tatuerade sej. Fan va snyggt det blev. Blir så sugen på att tatuera mej med, men det är inget jag vill göra på impuls. Det är något som sitter där hela livet, så jag vill ha något som betyder mycket för mej, och som jag har ritat själv. Vill ha något som ingen annan har.


Kommentarer
Anna säger:

eller lämna flaskan hemma :)

2009-09-14 | 18:51:17
Bloggadress: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback