Ny/Gammal


Passade på att byta header igen ^^
Brukar göra det när jag är uttråkad ;P Inte så stor skillnad men jag tycker nog det blev bättre. Den gamla var så tråkig :/ Ska fixa lite till på bloggen, sen blire sängen. Älskar att ligga och läsa och höra regnet slå mot fönstret. Något av det bästa som finns.


Imorn måste jag verkligen städa på rummet.
Man ser knappt golvet längre... uschannamej. Städning är inte min starka sida. Förstår inte hur man lyckas hålla ordning på allt hela tidn. Jag menar, hur lätt är det att lägga allt där det ska ligga, när man inte befinner sej på det stället xD



Imorn blire till att måla akvarell, blyerts m.m. Har några projekt på gång ^^ Kommer nog springa ut på äventyr med kameran också. Måste utforska mer med mitt nya objektiv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback