Amelie Från Montmartre



Måste bara tipsa, även om ni kanske redan har sätt den. Amelie från montamartre. Det måste vara en av de bästa filmerna som jag någonsin sätt. Sättet dom har filmat på. Musiken. Skådespelarna. Allt matchar så jädrans bra! Sitter och lyssnar på soundtracket på spotify just nu. Man kan bara luta sej tillbaka och slappna av (om det inte hade varit för spotify's j*vla reklam). Verkligen helt underbar musik som slår det mesta faktiskt. Jag har nästan bestämmt mej för att beställa hem både soundtracket och filmen.
Kolla på trailern här. Om ni tycker om den kommer ni garanterat älska filmen :)


Gå och se den nu! Schas på er


Kommentarer
yvette säger:

Tycker också det filmen är bra vi fick se den när jag gick media i gymnasiet och vi skulle reflektera över filmer. Jag fick ett stort plus för att jag gillade filmen, ingen annan gjorde det de tyckte den var tråkig men jag tyckte den hade något speciellt.

2010-01-27 | 18:04:43
Bloggadress: http://yvettegronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback