Sorry!

F'låt för dålig uppdatering. Har inte haft så mycket vettigt att uppdatera. Praktiken knallar på. Får göra lite av varje. Idag fick jag prova på produktfoto, imorn ska jag få prova djurfotografering :) Börjar som tidigast klockan 12:00. Grymt skönt att få sova ut på morgonen!
Nästa vecka har jag några fotograferingar inplanerade, som jag verkligen ser fram emot. Har fått en hel del inspiration från praktiken (för er som inte vet så är jag på ett tryckeri/fotograf)


På måndag blire Ullared! Gosh, det ska bli skoooj!! :D Me love billigt och bra! Smålänning som man är xP


Kommentarer
visan säger:

hej darling! jag saknar dig! va häftig praktik du verkar ha! :) äre spikat med foto på tisdag? puss!

2009-10-23 | 18:36:42
Jennifer & Linnéa säger:

svar: Åh tack så mycket!

2009-10-23 | 19:46:27
Bloggadress: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback