Praktik


Höstbild från förra hösten


Hello :) Heljen har gått för fort.. som vanligt, men för min del gör det inte så mycket. Jag har praktik veckan som kommer och tror det kommer bli kanoners. Ska vara hos ett par som driver ett tryckeri/foto företag. Jag kommer troligen få prova på lite av varje. Bl.a. att fota hundar, lära mej mer om hur man gör affischer, illustrator m.m. Lisa-like grejer helt enkelt! Jag börjar inte förens vid 12:00 så jag kommer vara riktigt utvilad och pigg :)
Snacka om att jag kommer få inspiration till mitt projektarbete. På tal om det så har jag suttit och planerat upp lite i heljen. Skisserna för endel av sminkningarna är klara. Yay :) Nu gäller det att hitta en mua som kan sminka dom bara xD

Kommentarer
Jennifer [fotoblogg] säger:

sv; den är ju så fantastiskt bra!! älskar när Isa frågar om nån har körkort "men jag får ju börja övningsköra om.. ja om tre månader" :P Fin blogg du har, du är ju grym på att fotografera!

2009-10-19 | 23:14:47
Bloggadress: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback