Julafton :)



Igår var det rena rama julafton! Sista dagen på praktiken och jag fick trycka upp några av mina bilder på bl.a. canvasduk. Tyvärr cyklade jag hem i ösregn och några av bilderna blev blöta. Svor en aning, men det visade sej att det inte syntes så mycket sen när dom hade torkat. Kom i alla fall hem och hittade två paket som hade trillat ner i min brevlåda. Traderafynd igen. Ett par megasöta öronhängen, med träd i silver. Pengarna gick till välgörenhet :) En film av en av mina favorit regissörer Hayao Miyazaki som även har gjort Spirited Away. Föredrar den egentligen med engelskt tal, men eftersom det är svårt att få tag på här i lilla sverige så fick det bli Japansk/svenska :) Funkar det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback