För mycket fritid?


Tisdag igen. Jag älskar tisdagar, och det beror på att jag råkar vara ledig då. Mitt schema är exremt slappt. Nästan lite för slappt xD Men jag klagar då inte. Har redan varit duktig och sprungit en runda. Nu ska jag bara slappa, skissa på projektarbetet och kanske baka lite :)

Sitte och lyssnar på Beirut. Jag har älskat deras musik sen första gången jag hörde den. Jag längtar så till Frankrike när jag hör den. Elin och jag har en liten plan att åka till Paris efter gymnasiet. Det skulle vara så otroligt mysigt. Känns tryggt att åka med henne (som har ju läst franska sen 5:an hehe) Vi ska åka till Montmartre och gå i Amelies kvartéer, sen ska vi kolla på Eiffeltornet på natten, shoppa tonvis. Jag hoppas verkligen att det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback