18 års kalas

Kom precis hem från firandet av Erika som fyller 18 idag :D Grattis Ika :D Det var askalas! Dansade till 1900-tals musik och hade det trevligt. De andra skulle ner på krogen, men jag bestämde mej för att bege mej hemmåt. Det är dyrt (smålänning) och sen ska min mami upp tidigt imorn, och hon är envis på den punkten att hon ska hämta mej. Lite synd, men det kommer ju fler chanser :)

Har pratat med Simona (utbytesstudent från Scheiz) Jag är inte så bra på engelska egentligen, är bättre på att förstå men efter några timmar så kommer det naturligt. Man blir inte alls lika "blyg" med att yttra sej, för att man är rädd för att säga fel. Som jag var innan. Vi pratade om olikheter mellan våra länder. Visste ni att det är högst ovanligt med tapeter på väggarna i Scheiz. Dom har vita väggar. Hade jag ingen aning om. Sen har dom nästan ingen skog, så Simona tycker det är coolt med våra. Hon tycker det är konstigt att vi ungdomar har problem med att skaffa alkohol för i Scheiz får dom köpa både öl och vin när dom är 16 (tror jag det var)


Bild från tisdagens studentfest (första gången jag festar på en skoldag) Tema superhero. Jag var Robin Hood :) Syns mer på den första bilden.
Från vänster: Tilia, Nea, Josse, Emma & jag. Mathilda är inte med för hon agerar fotograf.



Imorn ska jag visa en teckning på en snygging som jag ritade igår :) Kanske kommer någe mer med, för vet ni vad.. jag har funnit inspiration :D


Btw så kommer jag va lite off på bloggen. Det blir mindre, men bättre uppdatering :)


Kommentarer
saarah säger:

Fasen vad bra du blev som robin hood! :D

2009-10-03 | 15:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback