Black & White



Nu har jag bakat bullar, och dessutom hunnit retushera några nya bilder :) Bullarna blev kanoners, synd att jag inte hade i mer kanel och socker bara. Men dom blev stora och fina, och goda. Tillsammans med kall mjölk är dom oslagbara!

Bilden är från förrförra veckan då jag fotade Tove. Övervägde att göra den svartvit. Har någon slags förkärlek till det. Ser mer stilrent ut. Är väldigt nöjd med bilderna från vår lilla fotorunda. Fler av dom hittar ni här. Nu ska jag nog sätta mej och plocka ut bilder till min fotobok. Sen ska jag banne mej dra ut mej själv på en springtur. Det var ett tag sen nu. Men det efter Grey's anatomi. Missade det i onsdags.
Som sagt. Om ni yttrar era åsikter så blir jag glader :)

Kommentarer
Roxie säger:

Jag är nöjd :D

2009-10-08 | 10:24:09
Bloggadress: http://roxiehart.blogg.se/
Matilda :3 säger:

Fin bild.. vem är det på bilden?

2009-10-11 | 09:37:42
Bloggadress: http://matildawillig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback