Docka


Denna kommer hem till mej inom en snar framtid hoppas jag. Kunde inte låta bli den. Den ser ut som en liten dock klänning, och om den nu av förmodan inte passar så kan jag alltid ha den hängande på garderoben och beundra den då och då. Kanske använda den i en framtida fotografering.
 
Är ledig idag så jag sitter i pyjamas och tittar på Amelie från Montmartre. Det är så skönt att ta det lungt i bland. Inte tänka så mycket utan ta dagen som den kommer. Utan en massa måsten, även om jag nu måste gå och laga mat ^^ Lax! Mumma! Hadet!


Kommentarer
simone säger:

sV: Joo, inte bara det att dagen är grå.. jag sorterar räkningar också, hoh ;)



Baka lät mycket bättre! :D

2009-11-10 | 13:50:31
Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
Matilda :3 säger:

men uuu va gullig^^

Den skulle inte se allt för bra ut på mig men jag skulle gärna ha en ;'3

2009-11-10 | 18:13:27
Bloggadress: http://matildawillig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback