Inköp


En dålig bild på inköpen från Ullared. Fick också med mej en muffins plåt, för enorma muffins som jag glömde att ha med på kort xP Blev en hel del grejer. Ganska mycket för mitt kreativa skapande xP men också en del nödvändigheter. Plockade ut en del grejer. Var tvungen att tänka lite ekonomiskt, eftersom jag troligen inte kommer få sommarjobb i sommar. Denna sommaren ska jag spendera på gratisnöjen och måleri är min plan serru. Köpte på mej två stora målardukar. Vet inte kvalitén på dom, men tänkte att det var bäst att ha i fall jag nu ska vara i målarateljen i sommar. Kan ju inte spänna upp nya dukar då, så det är ju bra att ha ett litet lager liggandes i så fall, och tro mej, det har jag ^^ 3 dukar och (minst) 4 kartongdukar, så jag klarar mej nog ;D

Imorn ska jag träffa Visan :D Får se vad vi hittar på. Kanske blire några bilder. Hon är ju så vacker. Minst lika vacker på insidan som utsidan! Är så glad att jag har henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback