Vill ha!

Har knappt sovit på hela veckan. Som tur är hade jag bara två lektioner idag. Bara bildlektioner dessutom :) Slutade 11:00. Gick hem och somnade i sängen, och sov i tre timmar. Välbehövt, fast jag är fortfarande skit trött. Känns som dom tar dö på en nu de sista veckorna. Det är väl bara att stå ut antar jag.



Ska snart införskaffa mej en ny väska inför sommaren.. eller ska önska mej en i födelsedagspresent. Något i stil med denna. Vill ha en skinnväska som man kan ha typ hela livet sen ^^ Mamma har en skinnryggsäck som är skit cool. Hon har haft den sen hon var i 20 års åldern. Har försökt tigga till mej den, men icke då.
Om man ska ha en helt ny skinnväska, som dom säljer på te.x. Indiska så får man ge minst 500 spänn för en, men om man köper en begagnad så får man den betydligt billigare ^^ Sen är den ju mycket snyggare om den ser lite äldre ut också :)
(bild från tradera)

Nu har jag skrivit av mej lite. I heljen ska jag redigera bilder. Har ju endel dels från fotograferingen med Beata och Raisa och dom jag fotade i tisdags till mitt självporträtt, som jag knappt har kollat in. Vi höres dear folks!

Kommentarer
raisa säger:

jag har saknat dig idag !!!!! <3

2009-05-28 | 18:19:39
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback