Måndag

Dagen har varit på min sida, kan man nog säga :) Hade betygsnack med min fotolärare, och det gick väldigt bra. Fick reda på de två sista uppgifterna med. Det ena är "De 7 dödssynderna" och "självporträtt". Ska bli spännande, även om jag inte har så mycket tid på mej. Lägger upp bilderna när dom är klara. Det vill säga inom 4 veckor.
Min kompis, Julia frågade mej om jag hade tid att fota hennes storebrors studentkort, som ett jobb då. Känns stort. Han kommer ju trots allt ha dom hela sitt liv, så jag hoppas verkligen att bilderna blir precis som han vill ha dom, men självklart ställer jag upp :D
Keramiken gick bra. Fick ihop en skulptur till vår rakubränning som vi ska ha snart. Hade så gärna stannat kvar och gått på stan med Raisa idag, men var tvungen att gå hem. Har kulturhistoriaprov i morn och jag måste verkligen plugga. Så nu ska jag sätta mej på utealtanen och läsa :) Ni får ha det fint!


Kommentarer
Raisa säger:

sötabollen det göör ingentin :D jag sattsar på: inget plugg o få skäll för jag glömde bort provet XD hahaha

2009-05-04 | 17:36:58
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/
Raisa säger:

jag looooovar att du får deeeet :D

2009-05-04 | 20:38:47
Bloggadress: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback